torsdag 24. mars 2011

Nomesele

Igår gikk dagen iett. Først var jeg på jobb og kjørte post i snøfokket. Så nesten ingenting på tilbaketuren. Alt var hvitt, jeg så kun veistikkene. Så det var litt heftig til tider. Men jeg kom meg vel tilbake fra jobb, så kjørte jeg hjem og fikk i meg et par pølser før jeg måtte på hundetreff. Været var bobob, men jeg og hun andre som var treffansvarlig for idag, bestemte oss for å dra. Det var tre stykker med hund som kom. Og så kom det noen nye som ikke har vært før, så det var ekstra hyggelig å se noen nye fjes. Vi ble ikke så lenge pga snøfokk og kulde, og etterpå dro vi og hadde medlemsmøte med hundeklubben. Der fikk vi duskutert litt om handlerkurset og valpekurset, og hadde loddsalg. Veldig koselig å møtes og snakke hund med andre interesserte. Når møtet var over, var hodet mitt stappfullt av beskjeder, datoer, booking av det og det, husk ditt og datt, så da dro jeg hjem og fikk litt oversikt. Veldig kjekt å ta tak i tingene mens det enda er såpass ferskt i hodet. :) Imorres fikk jeg avklart dato med instuktøren til valpekurset og gitt beskjed til alle som har vært interessert i kurset.

Jeg har kjøpt ny nomesele til Chanti. Kjøpte fra Troll hundefor, på nett: LINK til siden .Der har de noen produkter som støtter kreftsaken, blant annet den rosa nomeselen jeg kjøpte. Etter 2 dager kom det i posten. Kjempebra levert. Og heldigvis passet selen veldig fint på Chanti.  :)
Hun og Vegard fikk prøvd den idag på ski og den virket veldig bra. Fikk tatt et par bilder av ho med den, før de dro. Det snødde så mye og hun syns det var litt ekkelt og kaldt å gå ut, så derfor ser hun litt krampeaktig ut :hehe

Var den ikke fin :-D
                Ha en fin dag videre.

Ingen kommentarer: