tirsdag 1. mars 2011

Vaksine

Idag var det hagedag og hundene var ute i hagen for det meste. Mildt og fint nå, så fikk fjernet litt møkk i hagen som kommer frem etterhvert som snøen forsvinner.  Etterhvert begynte det å blåse opp og nå er det blitt uvær igjen. Det er også meldt det fremover, så da blir det nok ikke hundetreff imorgen.

Jeg var hos veterinæren og fikk vaksinert hundene idag. Det gikk fort og greit, og Nitro hylte ikke idag som han pleier å gjøre. Hehe. Det er greit å ha vaksinene i orden til vi skal på utstillingen i Sverige. Jeg fikk også litt omvisning på reserve plassen til Handlerkurset, hvis været blir ille. Det var inne i et fjøs, et ganske stort rom. Jeg håper det er stort nok til å kunne ta i bruk. Men jeg syns det så ganske så bra ut. Greit å ha en back up plan. Vi har fått minsteantallet på påmeldere, så det er jo kjempebra :)
Så var det bare å skynte seg hjem før stormen kom og brua til fastlandet skulle risikere å bli stengt (lite sannynlig men, jeg tok ingen sjangser)
Nå er det ro og fred i huset. Varmt og godt, mens vinden herjer utendørs..
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: