torsdag 28. juli 2011

Eggekartong

Jeg har lekt litt med tanken på selge litt egg til folk. Da hadde det vært arti å lage egne kartonger og spre litt budskap i sammen slengen. Jeg ønsker at folk skal kjøpe økologiske egg, pga de dårlige leveforholdene høns har i bur, samt de frittgående høner. Så hvis jeg kan få en person til å velge økologisk neste gang de skal ha egg, er jeg fornøyd:)
Dette er bare første test på kartong. Lagde noe helt enkelt. Har ikke mer blekk i printeren til å ha så mye farge. Så har jeg kjøpt et lite smile-stempel som jeg prøvde å bruke på eggene. (litt vanskelig siden eggene er runde)  Det er jo litt koselig med smilefjes på dem, sant? :P Eggene er jo fra lykkelig høner så hehe.


2 kommentarer:

Kristin Rosøy sa...

Kjempegod ide! Hvor mange egg legger hønene dine?

Elisa sa...

De legger fra 2-7 egg om dagen. Ganske varierende siden hønene er litt ulik i alder. De eldre legger sjeldnere egg. Og så har de pauser iblant.