onsdag 6. juli 2011

Sol

Fine soldager for tiden! Vi koser oss ute på verandaen og i hagen, begynner til og med å få farge på armene! Det er vel 2-3 år siden sist hehe. Og forrige gang jeg var ganske brun på kroppen må være siste gang jeg tok solarium for mange år siden ;)
Igår var jeg og Nitro på besøk hos foreldrene mine og møtte resten av de besøkende. Koselig å se dem igjen. Barna holdt litt avstand til Nitro, siden de ikke er helt vandt til han enda.
Idag var jeg og Vegard på moloen og gikk tur, før vi etterpå dro til foreldrene mine igjen og møtte hele familien.
Imorgen og i helgen er det jobb igjen,  og kanskje kommer søsteren min med familie på besøk til oss imorgen ettermiddag for å se på hønene.
Her er Nitro i kjent stil :)

1 kommentar:

Nina sa...

Så søte de er, og for noen sovestillinger <3