lørdag 3. september 2011

Nydelige dager her Nord. Vi har vært skikkelig heldige med sommeren iår, noe vi alle gledes over. Nå ser man at det begynner å gulnes litt på trærne, og imorgen kommer regnet. Vi må bare akseptere at høsten er her.Igår hadde jeg fri og jeg stod opp tidlig, gikk tur med hundene og etterpå ryddet jeg i gammelhuset som vi oppbevarer hønsemat, høy, redskaper ol. i. Hundene var i hagen, og på verandaen og koste seg i sola. På ettermiddagen tok jeg med Chanti og vi dro til Stamsvika og gikk tur sammen med moren min. Gikk ned til stranda og Chanti fikk løpt litt omkring der. Etterpå gikk vi opp til Ura. En fin tur og Chanti koste seg alene, som hun pleier.
Idag har jeg vært på jobb, og ellers har vi tatt det rolig. Hadde en hagedag idag hvor hundene fikk leke i hagen. Vi har en fille hengende i et tau i en gren, og Chanti elsker å henge i den og dra i den. Det er hennes favoritt tidsfordriv i hagen.


Tok et bilde av Nitro også. Han har så god matlyst for tiden og syns han er i kjempefint hold nå. Ser at han har lagt seg flott ut i kroppen:)


Filmet dem når de lekte, så skal laste den opp imorgen og legge den ut. Nå er det natta for min del :)

Ingen kommentarer: