onsdag 30. november 2011

Advent og konkurranse!

Nå er det snart Desember, og i den forbindelse har jeg tenkt å ha en adventskalender her i bloggen. Hver dag frem til julaften, legger jeg ut et nytt bilde, et bilde som jeg ikke har vist her i bloggen før. Det har jo vært litt labert med aktivitet her i det siste, så da tenkte jeg at dette kunne bidra med å få litt mer liv her igjen. :) Jeg tenkte også å ha en adventskonkurranse, hvor den personen som har kommentert flest bilder iløpet av adventstiden, vinner en liten premie.  Det er kun den aktuelle dag som gjelder, og ikke kommentarer som kommer utenom denne dagen. Hvis det er flere personer som har like mange på slutten, blir det trekking. Det må heller ikke være samme kommentar hver dag, som feks. fin hund, fin hund osv. ;)
Første bildet kommer imorgen! :)
Ha en fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Høres spennende ut :)