lørdag 10. desember 2011

10

God lørdags morgen! Godt med helg! Nå venter jeg bare på postmannen som har pakke til oss, før jeg suser til Stamsvik med hundene etterfulgt av baking med mor.  Bildet idag er fra i sommer av hundene som leker på stranda. Det går ofte i slik lek med dem- finne pinne og prøve å ta den ifra hverandre. Chanti har grepet som sin fordel, hun er sterkest i kjeften, mens Nitro har hurtigheten som sin. Han kan være ganske rask å snappe den ifra henne, gjerne når hun skifter grep, og så stikker han avgårde med den og hun har ingen sjangs å ta han igjen.  Og det er han fullt klar over. Så jeg gleder meg til den dagen han får seg noen likestillte å løpe med :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Herlig bilde! Savner sommeren allerede jeg. Kunne godt hoppet bukk over den for min del. :p