søndag 22. januar 2012

Da var helga straks over. Jeg jobbet både fredag og lørdag, men idag hadde jeg friii. Igår etter jobb var moren min på besøk her og vi gikk med hundene ned i fjæra her jeg bor. Der fikk de løpt litt før vi gikk hjem igjen og spiste middag. Vegard har vært i Bodø hele helgen og jobbet så det har bare vært meg og hundene i helgen. Idag dro jeg og hundene til Stamsvik og var på stranda. Nå har sola kommet tilbake, noe vi alle setter stor pris på! Idag var det helt nydelig på stranda og vi var ute nesten hele formiddagen.  Tok også med kameraet og fikk tatt noen bilder. Det ligger endel på galleriet på hjemmesiden: http://galleri.everden.be/#25.10
Her er en smakebit :o)



























Ha en fin ukestart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en flott tur sammen med dere på en solfin søndag.Bildene ble kjempebra,håper på flere slike turer.mor

Emilie sa...

Jeg har vært litt slapp med bloggingen i det siste, men her er det liv som alltid :D Utrolig nydelige bilder, må være herlig å ha solen tilbake (for den har vært borte en stund, ikke sant?). Her på Vestlandet er det ingen sol hele vinteren, bare grått og svart, ikke snø en gang, kun regn, hihi. Så nå gleder jeg meg til våren, men enn så lenge ønsker jeg dere en fortsatt finfin vinter :)