torsdag 22. mars 2012

Da var uken snart over. Det har ikke vært stort å skryte av, bare vanlige turer og Nitro alene hjemme om dagene. Været har også vært ganske bobob, typisk vår vær. Regn, sludd, hagl, vind. Men man ser jo at snøen smelter, og det er jo bra! Imorgen skal jeg muligens på helseundersøkelse med Nitro. Han har ristet litt på hodet i det siste, så må sjekke ut øret hans. Håper han ikke har noe slags betennelse der. Uansett blir det greit å få en sjekk på han.
Jeg kom over en trailer på en dokumetar om greyhound som skal komme til neste år. Det virker jo kjempeinteressant! Det eneste negative er at de garantert kommer til å vise skader og dårlige løpsforhold, og jeg begynner å gråte bare av å se litt på sånnt. Bare se den hunden som faller under løpet i trailere her. *sippe* Spørs om jeg klarer å se filmen hehe. Jeg pleier vanligvis ikke å være følsom for å se ting på tv, om det så er filmer eller dokumentarer (ala animal police ) Men med en gang det dreier seg om MIN rase, uff nei, da snakker vi om å ha et soft spot..



Ha en fin torsdagskveld! :)

Ingen kommentarer: