søndag 3. juni 2012

Vips så var uken gått! De fleste av ukedagene var preget av kaldt vær, sludd og regn, så det var ikke så mye som skjedde. På fredag fikk vi besøk av barnehagen som skulle å se på hønene. Etterpå dro jeg og Nitro ned i fjæra og gikk tur, før vi dro til Sørfold for å hente noen nye høner. De var utrolig skjønne, særlig to dvergtyper med "afro" :)
Igår var jeg og Nitro på hundetreff, og der gjorde vi noen fellesøvelser og ellers var det mest sosialisering. Været var nydelig, endelig, så da ble det litt blomsterplanting og plenklipping når vi kom hjem.
Idag dro jeg og Nitro til Stamsvik og Nitro var hos moren min mens jeg og Karoline ridde oss en fin tur. Ellers har det vært litt hønesosialisering. De små er litt redde, så må bruke litt ekstra tid med dem, slik at de blir trygge på oss.
Nå er det en ny uke som står for tur. Håper den blir bra. Ha en fin ukestart!




Ingen kommentarer: