mandag 6. august 2012

Litt sliten etter to langturer på rad tenkte jeg at jeg skulle ta det litt med ro idag. Det ble litt ordning i huset og utenfor. Men så spurte mamma meg om vi skulle ta en post til idag og det kunne jeg ikke si nei til. Så da dro vi til Laukvika og en litt kortere tur. Vegard var med og fikk plukket seg et par kilo multer. En koselig tur. (bilder imorgen ;) )
Idag legger jeg ut bildene fra turen igår. Den var ganske tung opp bratte bakker. Vi gikk opp der 71 grader nord deltakerne gikk for et par år siden. Vi fant en post og fikk skrevet i turboka. Tåken kom og vi så veldig lite utsikt. Veldig synd når man er i høyden og ikke ser noe. Vi gikk oppom en gamme og skrev i boka der og så ned igjen. Var helt skjelven i beina når vi kom ned. Nitro sov resten av den dagen, så vi hadde alle en fin tur.

Vi er på tur opp til posten. Ser litt på utsikten før den forsvinner i skyene


Vi har kommet til Ørneredet. Man skimter så vidt litt usikt.


Nitro og mamma i tåken


Jeg og Nitro på fjellet før nedstigning.

Ingen kommentarer: