tirsdag 2. oktober 2012

Nå sitter jeg og venter på at middagen skal bli ferdig, så da får jeg skrevet litt i bloggen i mellomtiden. På søndag møtte jeg veninnen min, hennes to barn, Buddy og moren min. Vi gikk en fin tur ned på stranden og en runde rundt havet. Jeg så at Nitro var litt småhalt i bakfoten så jeg turte ikke å slippe han løs den dagen. Men Buddy var løs og Nitro i bånd og det gikk bra.  De omgikk hverandre fint, men litt bjeffing mot hverandre iblant. Tror de begge hadde mest lyst å leke ilag.  Håper at vi kan slippe de løs neste gang.

Det ble ei feilinnstilling på kameraet her så fargene ble litt overdrevne.

Nitro fant et breiflabbhode som de måtte sjekke ut. Her får Buddy undersøkte det litt.

Flott høstvær!


Igår hadde jeg min første joggetur etter fallet og det gikk bra. Har litt vondt i kneet fortsatt, så skal ikke overdrive. Tror dog fjellturene må vente litt..
I helgen skal jeg og to veninner til Bodø på konsert. Det gleder vi oss til! Og så avsluttes helgen med bursdag. Stas! Da går jeg inn i mitt siste år i 20 årene. :)  Da har hele 20 årene mine innehold hund!  Håper de neste ti blir med hund de også :)

Ingen kommentarer: