søndag 10. februar 2013

Helgen får mot en slutt og det har vært en kjempefin helg. På fredag dro jeg og Nitro på trugetur. Moren min ble med på ski. Mye snø for en hund å løpe i, men det hjelper med lange bein :)  Etterpå  gikk vi en tur langs veien ned til havna. Solen varmet skikkelig godt. Deilig!
Igår dro jeg til Alpøya for å besøke min veninne Torunn som var på hyttetur der i helgen. Hun bor ikke her i Steigen, så når hun kommer hit må man bare prioritere et treff. Jeg hadde ikke med Nitro dit, for vi skulle sitte endel i ro og brenne bål, noe som fort kan bli litt for rastløst for Nitro særlig når det er så kaldt. Det er kjempeflott på Alpøya som ligger en halvtimes kjøring fra her vi bor. Vi fikk kost oss med pølser og bål. Nitro hadde vært på skitur sammen med Vegard. De var på skitur også idag.
Mamma og Nitro i full fart nedover bakken


Nitro følger i sporet. Ikke særlig løypevennlig å ha hund med!



Så var vi innom å hilste på hestene. De er bygd for å bo ute disse skapningene :)

På Alpøya. Jeg og Torunn er på vei til hytta.

Fremme ved hytta. Flott plass!

Jeg i mitt rette element! :)

Skottstindene er flotte i vintersola!
Ha en fin ukestart! Nå skal vi på morsdags middag! :)

Ingen kommentarer: