tirsdag 5. februar 2013

Tålmodighet er ikke min sterkeste side egentlig.. Venter og venter.. Ingenting nytt om løpetiden til Klara. Den skulle kommet rundt om desember/januar, men ingenting enda. Hun har visst aldri vært sen før, så jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småbekymret.. Tenk om hun ikke få løpetid denne gangen? Det hadde vært veldig kjedelig! Jeg er nå skikkelig innstillt på valp dette året og har forberedt meg lenge. Greyhound er en sjelden rase her til lands, med gjennomsnittlig ett- to kull i året. Det gir ikke særlig mange valgmuligheter, og mye ventetid. Ifjor ble det registrert 15 nye greyhounder her til lands. Det var vel det eneste kullet i fjor. Ikke særlig mye i forhold til Whippet som hadde godt over 200 nye hunder! Der er det nye kull hele tiden har jeg inntrykk av. Bare å se på finn.no.
Men den som venter på noe godt osv. Det kan jo hende det fortsatt er tid! *krysse fingre*

Ingen kommentarer: