søndag 3. mars 2013

Igår var det jobb så dagen gikk fort. Jeg og Vegard gikk en liten tur sammen på ettermiddagen i skogen bak huset vårt. Kaldt vær med litt snø i luften. Idag var det blå himmel igjen, det skifter fort dag for dag.  Da stod man tidlig opp og rett ut :)  Jeg dro på tur sammen med mamma og pappa og vi gikk en kjempe flott tur både på Ura og til stranda. På stranda møtte vi på ei med en tibetansk terrier som heter Dennis. Hunden fikk leke og de kom bra overens. :) Så flott at de kunne herje litt. Etterpå gikk turen videre rundt til Bjønnsvika, samme ruten som jeg gikk på fredagen. Litt bilder ble det idag også.







Ha en fin ukestart!

1 kommentar:

Monica sa...

Ser ut som en herlig tur. Og jeg vet jeg sier det ofte, men den naturen deres er så flott. Ser så herlig ut på straden og det flotte været med de flotte fjellene bak.