lørdag 27. april 2013

Nå er det skammelig lenge siden sist jeg skrev, men i denne perioden pleier det å være sånn. Vi er rett og slett i vente modus her. Vi venter på at snøen skal forsvinne og at det skal bli varmere og bedre vær. Det er ingen steder vi kan gå i marka, og begrensede områder å slippe Nitro løs på pga hekking. Så det er bare kjeeeeedelig! Det går mest i kjedelige langs veien turer og nå og da får man dratt til ei strand hvor Nitro kan få ut litt energi.
Nå i mai blir det endel ekstra fridager og det blir godt. Har mye på programmet utendørs som feks bygge ny hønsegård og begynne å lage gjerde. Dette i tillegg til all hagearbeidet som må til når snøen forsvinner. I fjor kom våren sent, og det ser ut som den gjør det dette året også. Men vi får virkelig håpe at sommeren blir bedre enn i fjor.
Jeg og Nitro fikk tatt oss vår første jogge tur igår og det var stas! Vi jogget over 5 km noe jeg er veldig fornøyd med! Men stiv i beina idag hehe. Var på jobb hele dagen idag så det har ikke vært noe særlig til tur på Nitro. Vi skal ta det igjen imorgen! Har heldigvis bare 3 lørdagsvakter igjen dette året, så det skal bli veldig godt å slippe å jobbe helg! Så i sommer vil hver helg være fritt for meg! :)
Får vel ta med meg kameraet i morgen, hvis været er bra da. Det er fortsatt snøbyger som kommer og går.
Vi skrives! :)

Ingen kommentarer: