tirsdag 15. april 2014

Da står påsken for tur, bare jobb i morgen så blir det noen dager fri. Dessverre er det meldt elendig vær så det var jo dumt. Siden sist har vi vært på hundeklubbens første fellestur. Den gikk til Åsjorda. Det ble bare 2 andre hunder som dukket opp, men vi fikk oss en fin tur. Jeg hadde Mynte med.
På søndag var jeg og Vegard på Brennviksanden med hundene. Alltid like vakkert der. Men søndag, fint vær og påskefri det fører til flere folk enn vanlig, så hundene måtte være i bånd.
Og så har vi fått godkjent et bud vi har lagt inn på et hus i Stamsvik! Juhuu! Så når alle papirer er i boks, så har vi da blitt eiere av et nytt hus! Mer detaljer kommer da. Det er jo ikke blitt vårt enda. Men for å gjøre en historie kort så har jeg alltid ville ha bodd i Stamsvik, og her vi bor nå var de nærmeste vi kom da vi flyttet til kommunen for 5 år siden. Pga det ikke var noen ledige hus på den tiden. Men plutselig ble det et hus ledig der og vi måtte jo bare slå til! En slik mulighet kommer ikke ofte. Så da ble det slik :) Gleder meg til å fortelle mer etter påske :)
Her er noen bilder fra den siste tiden:
Fellestur med hundeklubben

 
Fra Brennviksanden






Da ønsker jeg deg en riktig god påske! :)

Ingen kommentarer: