tirsdag 22. februar 2011

Fleecedekken

Igår var jeg på bytur i Bodø, så da gikk hele dagen bort på shopping og cafe. Kjenner at man er dårlig vant til byvandring for jeg var så sliten på slutten av dagen. Det tar jo litt ekstra på med reisingen til og fra. Jeg reiser med hurtigbåt og det tar 1 time til Bodø fra der jeg bor (+ 20 min kjøring)
Hundene var hjemme med samboer og de fikk seg en fin skitur til Vallvannet. Idag dro han og Chanti på nytt på ski, mens jeg og Nitro tuslet litt til moloen.
Imorgen er det nytt hundetreff. Når det blir litt lysere skal jeg ta noen bilder derifra.

Og, fikk forresten det nye fleece dekkenet til Nitro idag. Det var kjempefint og det ble bestillt fra samme sted som jeg bestilte regndekkenet. Servicen der er så bra at jeg blir å fortsette å handle der hvis jeg trenger noe :) Garderoben til Nitro er vel komplett nå, men kanskje man blir fristet til noe senere:)

 Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: