fredag 11. mars 2011

Idag var det strålende fint vær med sol og blå himmel, så da foreslo jeg faktisk å gå på ski. Jeg som ikke er spesiellt glad i å gå på ski i utgangspunktet. Men idag var det så fint, at det fristet. Da vi kom til stien opp til gammen, var det ingen som har gått før oss så det var endel snø å gå i. Jeg fikk Chanti festet i meg og det var utrolig at jeg klarte å holde meg på beina. Jeg som er så ustødig på ski og hun som trekker så ujevnt og raskt, samt ikke hører så godt etter skrikene mine :P . Men vi kom oss helskinnet opp til gammen og ned igjen. Chanti ble veldig skuffet for at vi ikke gikk videre fra gammen opp til Vallvannet som vanlig. Man så det på hele hunden at hun ville fortsette og gikk motvillig tilbake. hehe. Nitro løp løs hele turen og var flink å holde seg i sporet.
Jeg lovte å legge ut film idag, men jeg klarer ikke å laste den opp. Etter X antall forsøk gir jeg opp.. :(

Det har vært et kraftig jordskjelv i Japan idag, samt tsunamier som har ødelagt veldig masse. Mange døde. Det er utrolig trist å høre om det og se filmer fra det på tv.  Min største medfølelse for alle som er rammet.. Nok en gang blir man påmindt på hvor utrolig heldig man er som bor her man bor.
Ha en fin fredagskveld!

Ingen kommentarer: