søndag 13. mars 2011

Litt utstillingstrening

Idag var jeg på utstillingstrening med hundeklubben. Vi avtaltes noen til å møtes siden det er NKK Harstad neste helg. Jeg og Nitro ble med for sosialiseringens del, samt vi fikk småtrent litt på utstilling.  De andre som kom skal til Harstad. Kjenner at det hadde vært moro å vært med, men det frister lite med overnatting og den hallen som utstillingen skal være i likte jeg overhodet ikke da jeg var der ifjor.



Fikk tatt noen oppstillingsbilder av Nitro, med hjelp av Trine  (hun som holder han på bildet over) som oppstiller. Han frøs endel og var ikke så gira på å stå iro. Men fikk ihvertfall ett brukbart bilde! Bakgrunnen var veldig rotete, så jeg fjernet det i photoshop. Han står ikke helt perfekt, men bra fordet! Har ikke redigert bort all snøen under potene, så det ser ut som han har lange klør på forbeina, men det har han altså ikke. :P