søndag 9. oktober 2011

Lydighet og lek

Idag tok jeg med meg Chanti og dro på lydighetstrening. Det var noen stykker som skulle trene idag, så da tenkte jeg å bli med. Har trent litt smått med henne her hjemme, og hun er jo bare så ivrig.
Vi gikk igjennom apellmerkeøvelsene idag, og Chanti var veldig flink på de fleste. Vi har ikke trent så mye på stå under mars, og dekk og sitt over lengere tid må vi også øve mer på. Ellers er jeg veldig fornøyd med henne.
Etterpå dro jeg og en av de andre fra treningen til et sted hvor vi kunne la hundene leke. Chanti har godt av å møte nye hunder, og labrador hannen Enzo virket som en fin match. Og hundene kom godt overens, lekte godt sammen. Endelig fikk hun muligheten å løpe fremst!  Så det var en trivelig formiddag for oss alle.
Nå ligger hun foran peisen og varmer seg.


Nå er det ny uke, og de siste forberedelsene til Hundens dag neste helg.
Ha en fortsatt fin søndag!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så morsomt med lydighetstrening! :D Håper treningen gav mersmak.

Elisa sa...

Ja det var gøy. Hun var så motivert at jeg bør jo fortsette med dette :)