torsdag 14. juni 2012

Igår etter jobb tok jeg med meg Nitro og gikk opp trimbakken som ligger rett bak huset vårt. Her er det en bratt bakke opp til en trimkasse man kan skrive seg i. Det tar ca 20 min opp dit og er veldig bra for trimmens del.  Var der et par dager tidligere også, men igår bestemte vi oss for å gå stien videre opp, opp på fjellet mot gammen som ligger der. Det var nesten 3 km opp dit, og ganske tungt for noen som ikke er i tipp topp form. Jo lengere opp vi kom, jo mindre trær og mer øde ble det. Var også endel snø som lå igjen. Jeg hadde bare joggesko på meg, så klarte ikke de siste meterne til gammen pga det var så mye snø der. Men jeg var fornøyd med å komme så langt :) Kjempefin utsikt også. Kanskje vi får oss en til fjelltur i helgen? :)

Her var vi kommet opp til trimkassen. Moloen nede i bakgrunnen, som vi har våre daglige turer til.



Nordfold fjæra i bakgrunnen.

Her var vi kommet opp på fjellet.
























Og her stoppet vi og snudde og gikk ned igjen. Man kunne fortsatt gå et godt stykke opp til toppen.

Ingen kommentarer: