lørdag 14. juli 2012

Da var feriegjestene dratt og det var tilbake til normalen. Veldig koselig å se slekten igjen. Fiværet tok slutt idag, og nå regner det masse. Klarte akkurat å gå en tur opp til trimkassen før det braket løs idag tidlig. Det er Nordfolddagan her jeg bor idag, med mange selgere som har stands og konkurranser og show. Vi var der en tur og fikk kjøpt oss reinpølse og ulltøfler. Nitro fikk seg en liten runde der han også. Jeg så på han at han ble litt "forvirret" av at det var så utrolig mange folk på stedet vi går daglig, og hvor det aldri er en eneste sjel å se :) Nå var det masse liv og røre!

Jeg fikk det nye halsbåndet til Nitro idag! Det var nydelig! Har kjøpt to fra før og er veldig fornøyd. Det første slet han istykker da han løp etter ei katt. Det røde jeg har som han bruker på mange av bildene, har blitt helt slitt ut av all bruken, så nå var det på tide med ett nytt. Valge et lilla med gull. Og så kjøpte jeg nytt ID tag. Ikke det at han trenger det, men syns det er litt fint :)
Ha en fortsatt god helg!



2 kommentarer:

Kristin Rosøy sa...

Så flott halsbånd! Hvor har du bestilt det?

Elisa sa...

Det er bestillt på Regal hound design på Ebay. de har også nettside hvis du søker etter det.