fredag 26. oktober 2012

Da var vinteren kommet! Igår kom den første snøen for denne sesongen. Fort og brutalt. Tror noe hagegreier har snødd ned, før jeg rakk å fjerne det og veranda bordet står fortsatt ute hehe. Nitro elsker snø. Han får masse energi (kanskje fordi han er kald og må løpe mye mer hehe) og elsker å base og ligge i snøen.
Idag regnet det igjen. Typisk kystklima. Det snør i tonnevis i ett par døgn og så regner det til det nesten er borte før det fryser på og blir speilholker. *hører du optimismen i stemmen*
Jeg ser utfordringen med å få trent når det er slik.. Jeg jogger og jeg ser at dette kommer til å bli utfordrende. Har faktisk ikke trent hele uka. Ikke bra.. Tror jeg må krype til korset og få meg inn på treningsstudio. Frister lite, men synd å ødelegge hele grunnlaget man har lagt i sommer.. Å løpe ute nå er umulig i mine øyne. Motivasjonen min var vanskelig før, nå i regn, sludd, mørke og glatt er det 10 ganger værre. Så over helgen tror jeg at jeg skal bestille time.

I helgen skal klokken stilles tilbake. Da blir det mørkt tidlig på ettermiddagen. Heldigvis er jeg ferdig på jobb ganske tidlig, sånn at jeg får med meg litt av lyset før middagstid.
Jeg bestillt ny sele til Nitro og den ble alt for stor. Drit!  Må sende den i retur og få ny. Må vente enda lengere, men men.
Her er et bilde fra den første snøen ! Tatt igår.
Imorgen er det jobb. Vi snakkes! God helg!

Ingen kommentarer: