lørdag 17. november 2012

Da var det en stund siden sist gitt! Det har vært endel å gjøre med Bodø tur og seminar på jobb og så har vi pusset opp trappen i yttergangen. Den ble veldig bra :) Vi har pusset den ned og malt den helt hvit. Og siden gulvet i gangen er i steingrått, tok vi grå matter som stod i stil. Fikk tatt et kjapt bilde før vi rev av belegget i trinnene så får dere se før og etter bilde. Godt å være ferdig og godt for Vegard som slipper å bære Niro opp og ned trappen siden vi malte annenhvert trinn ;)

Har fått ny kunst på veggen i stua! Jeg kom over ei i USA som laget Pop art av hunder og man kunne få laget av sin egen hund. Men det kostet endel, så da kjøpte jeg to som var laget fra før. Jeg syns det var noen koselige bilder med mange detaljer. Det ene heter Smiling Nelly og det andre Sushi. Det vises ikke så godt på bildet siden det er glass på og refleksjoner, men dere ser ihvertfall motivet. :)Kjøpte det på Etsy.com
Nå begynner dagene å bli skikkelig korte. Mørkt tidligere og tidligere. Men gleder meg til Desember så man kan telle ned til jul! :)


Ha en fortsatt god helg! :)

2 kommentarer:

Monica sa...

Så fin trappa ble :)
Og kule bilder

Emilie sa...

Oh, jeg må inn og sjekke ut flere av de bildene for de var skikkelig kule :) Og trappen så veldig bra ut, sånn burde vi gjort her hjemme også, særlig med tanke på at hele greien er lakkert = veldig glatt :P