lørdag 22. februar 2014


Dagene går og vi er snart ferdige med februar! Tiden går fort, og solen varmer mer og mer og det blir lysere om ettermiddagen. Det går rett vei!  Vi har ikke gjort så mye spennende egentlig, mest de vanlige turene våre her og der, hundetreff med Mynte og ellers lite. Jeg har vært alene en del dager med hunden så da blir det mest kortere turer morgen og kveld og ellers er det jobb om dagen. Da er det godt å få helg og kan ta igjen litt tapt tur tid og løping.  I går var vi på Fauske på handletur og hunden var med. De lå i bilen hele dagen og det var bare så flinke. Ikke noe mas eller stress. 
I dag var jeg med Mynte på tur i Stamsvika. Jeg og mamma gikk en god runde og Mynte fikk løpt ifra seg. Prøvde å ta noen oppstillingsbilder siden hun nå har passert 8 mnd, men det er ikke lett. Fikk 2 bra bilder. Vi har lyst å prøve oss på en utstilling i mai eller juni, så da må jeg vel begynne å trene! :) 
Og så har jeg reservert overnatting til Loure Coursing helg på Rognan i juni! Det blir første her i nord, så da må vi jo får det med oss. Så jeg og Mynte har tenkt å dra for å sjekke ut hva dette er. Blir jo fint å få møte andre myndefolk selv om det nok ikke blir noen andre greyhounds.
I morgen skal jeg ta med Nitro på hundetreff. Og så blir det ny uke med å være alene med hundene. Vegard jobber borte for tiden. Men det skal vel gå bra. Blir ekstra turer på meg, men det har jeg ikke vondt av!


 
Ha en fin helg videre!

Ingen kommentarer: