mandag 31. januar 2011

Syyyk..

Idag er jeg i dårlig form! Vondt i ledd og hode og vond hals. Jeg håper det ikke blir alt for ille, så må prøve å ta det med ro. Vegard dro til Bodø på besøk til familien sin i et par dager, så jeg må ta meg av dyrene. Litt dumt at jeg ble syk nå. Fikk dratt meg ut til hønene og gjort litt rent og fiksa mat til dem, og hundene fikk løpt litt i hagen. Det blir ikke mer tur på dem idag. Får se imorgen om jeg er bedre, hvis ikke blir det nok litt hageløping da også.
Igår ble jeg valgt som ny leder av Steigen hundeklubb. Det skal bli interessant. Skal prøve å få et handlerkurs nå til våren. Noen som vet om en dyktig handler som kan leies? Ta kontakt!

Fikk et par fine bilder av Mona, tatt av Hera i 2004 på en av turene de var på. Hun er ikke så gammel på bildene, jeg vil tippe mellom 7-10 mnd. Det er rart at man kan bli så glad i en hund, og savne den så lenge etterpå.. Hera vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt!





Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer: