fredag 4. februar 2011

Endelig fint fotovær

De siste dagene har jeg vært syk, så det har ikke blitt noen oppdatering her desverre. Men nå føler jeg meg bra nok til å dra ut, så jeg dro og fikk prøvd bundaden min som er til omsying. Jeg hadde med Nitro og vi dro til Brennviksanden en tur. Der blåste det skikkelig, så det var så kaldt at turen ble ikke lang. Men fikk tatt noen bilder mens vi var der. Her er noen av dem. Hva syns dere?




Imorgen skal jeg på jobb, så det passet bra at jeg ble frisk nå.  Jobber med å få instruktør til handlerkurset klubben skal arrangere til våren. Fikk kontakt med ei i Tromsø, så nå gjenstår det å få samlet nok folk. Håper vi får arrangert det! Jeg selv vil få veldig godt utbytte av det, siden jeg har meldt meg på SKK Gallivare i Juni. Vi trenger all den trening vi kan få :)
Ha en riktig fin Fredagskveld!

3 kommentarer:

Kristin Rosøy sa...

Du er blitt kjempeflink å oppdatere siden din. Pleier egentlig å være innom her i ny og ne, men nå må jeg jo inn daglig:) Gratulerer med ledervervet! Slike verv tar myye tid, men er moro også.
Håper vi ses til våren.
Hilsen Kristin, Lykke og Lady.

Soppen sa...

Waaah, fiiiiiiiin natur hos deg! Skulle ønske Nitro var litt lysere på bildene slik at fjellene ikke "stjeler" så mye, men uansett veldig vakre bilder av vakre motiver, både Nitro og bakgrunnen! :D

Elisa sa...

Takk for kommentarer! :-D Ja jeg prøvde å få Nitro litt lysere, men det var litt vanskelig. Hele motivet var ganske mørkt i utgangspunktet pga dårlig lys her fortsatt. Takk for tilbakemeldingen! :)