fredag 28. januar 2011

Tid for fredags koooos

Fredag idag, og da er det vel på tide med noe godt man kan lage til helgen. Mitt valg ble fyrstekake, og den ble veldig god! Har aldri prøvd å lage den før, men den var veldig enkel!
Freia hjemmekonditori har masse oppskrifter på godsaker! Der fant jeg oppskriften på fyrstekaken også.
Dritvær fortsatt så det ble lek i hagen for hundene idag også. Igår ble vi stående i kø fordi en lastebil hadde kjørt utenfor veien. Sinnsykt glatt ute. Jeg håper de har strødd bra til imorgen, for da skal jeg på jobb.

Min kjære veninne og søskenbarn Karoline har fått seg katt. En Maine coon som skal hete Kornelius. Jeg skal dra å se på den imorgen eller søndag. Det skal være "vår" katt, siden jeg ikke kan ha katt selv pga samboers allergi. Da får jeg dra til henne og kose masse med pusen når jeg er inærheten. :) Skal ta bilder av skjønnheten og legge ut her.

Ha en flott fredagskveld!

Ingen kommentarer: