fredag 25. februar 2011

Bokanbefalinger

Jeg tenkte jeg skulle komme med et par bok anbefalinger. Jeg har lest en god del hundebøker, og mange treningsbøker. Disse to bøkene er litt annerledes for den ene boka handler om temaet hunders følelser. Boka går inn i dette temaet og utfordrer skeptikernes syn på dette med å trekke frem utrolige hendelser som hunder har vært involvert i.  Forfatteren har også brukt sine egne hunder og observert dette med hunder og følelser. Jeg var ikke akkurat i tvil før jeg leste boken, men etter at jeg leste den var jeg bare enda mer komfortabel med at ja, klart hunder har følelser!


Den andre boka heter Hund! Fornuft og følelser. Denne boka er mer en slags historiebok som omhandler hunders roller i menneskets liv fra begynnelsen. Hva hunder har betydd for menneskene i alle år. Det er mange bilder i boken og man får se bilder av malerier, raser, utstyr, fotografier osv. en spennende og lærerik bok for de som er interessert i hund og historie!


Ha en god helg!

Ingen kommentarer: