lørdag 26. februar 2011

Uvær

Blææh  for et uvær! Det blåser skikkelig og regner masse. Jeg hadde mest lyst å bare grave meg ned under dyna resten av dagen. Heldigvis var det ikke min jobbhelg denne gang! Men så er man jo hundeeier og da må man ut uansett. Fikk prøvd det nye regndekkenet til Nitro. Han gikk med halen til værs hele turen, imotsetning til ellers under slike forhold, da han går med halen nesten mellom beina og bare vil skynte seg hjem. Tydelig at regndekkenet hjalp på :) Chanti bryr seg ikke noe om været uansett hun. Det var blank is på veien så det var et styr med å ikke skulle skli.

Da jeg kom hjem igjen måtte jeg gjøre rent hos hønene, men det var opphold akkurat da, så det gikk fint.
Nå skal jeg sitte inne resten av dagen! Heldigvis er man to stykker som kan dele på turene, så på dager som dette er det veldig fint.

Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer: