søndag 6. februar 2011

Fin dag idag! Benyttet oppholdsværet til å dra til Stamsvika med Chanti og vi gikk en tur sammen med moren min. Det var helt hardt å gå oppå snøen, så det var ganske behagelig! :) Chanti storkosa seg og løp masse rundt omkring. Herlig å se på henne! Nitro var med Vegard på fisktur. Desverre fikk de ikke noen fangst, men jeg fikk med noen hysekaker fra mamma som vi hadde til middag. Nam!
Ny arbeidsdag imorgen. Ha en fortsatt fin søndagskveld! Jeg har aldri vært noe spesiellt fan av søndager.. Men uansett er det godt at de finns!

Her er et bilde fra turen idag. Chanti står og speider utover. Jeg digger det magedekkenet hun bruker. Er superfornøyd, og anbefaler det til alle som har tisper som fryser lett på pattene og har lite pels!

2 kommentarer:

Marthe sa...

Det må være et annet dekken enn det jeg kjøpte :p

Hvor har du kjøpt det?

Elisa sa...

Jeg kjøpte det hos Troll-hundefor sin nettbutikk. Men har sett det andre steder også :) KATAHDIN Belly-Blanket heter det. Du har nok det varmedekkenet. :) Syns bellyblanket er mer anvendelig siden det ikke dekker hele kroppen, men kun det utsatte området, så da kan det også brukes på mildere dager.