onsdag 9. februar 2011

Regndekken

Dagene de går, og jeg har vært på jobb og ellers har det ikke skjedd så mye spennde. Fikk besøk av min gode veninne Karoline igår og det var kjempekoselig! Vegard gikk en tur med hunden på ski, men det var dårlig føre.
Idag fikk jeg regndekkenet til Nitro! Jeg har kjøpt det hos en Tjekkisk nettbutikk som heter DG dogGear, som har alt mulig til utstyr mynder. Mynder trenger jo gjerne litt spesial utstyr pga kroppsfasongen, og jeg plages litt med å finne dekken som passer Nitro. Her vet jeg at de har ting som passer hans type kropp. :)
Her er nettsiden dems: http://www.dgdoggear.com/



Nitro er ikke så glad i å få på seg dekken. Ser det på han at han nærmest virker flau. Men han glemmer fort at han har dekken på når vi har kommet ut. Har enda ikke prøvd dette dekkenet ute, men det er såpass tynt og lett at det kan brukes hele året når det regner. Og så har det så fin "hette" også! hihi.  Jeg blir garantert å kjøpe flere ting derifra senere!
Nå er det kveldsturen som står for tur. Det blir nok en liten rusletur rundt i strøket her.

Ha en fin Onsdagskveld!

Ingen kommentarer: