torsdag 10. februar 2011

Nitro på Brennvikstranden

Idag var jeg og hentet bunaden min, som endelig var ferdig tilpasset. Godt å ha det gjort, så nå kan jeg bruke den på 17 mai! :)
Også idag tok jeg med Nitro og vi dro innom Brennviksanden igjen og idag var det perfekt der! Helt stille, ganske grei fjære og nydelig vær! Det var et par mennesker som gikk der, men stranden er så enorm at man kan alltids gå ifred. Vi traff på en sort elghund som kom bort til oss, og Nitro og den lekte litt sammen til eieren kom. Ellers gikk vi bortover stranda og koste oss.
På galleriet på hjemmesiden min, ligger det mange bilder fra Brennviksanden!
Fikk prøvd videoen på kameraet idag, og ble veldig fornøyd med kvaliteten! Blir nok å fotsette å filme litt å legge ut. Her er den:

Vegard og Chanti dro på kveldskitur idag. Imorgen er det ny jobbdag.
Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig landskap!

Lola Pagola sa...

Herregud for et nydelig sted! Så heldig du er, du bor jo i eventyrland jo!

Elisa sa...

I know! :-D :-D Bare å komme på besøk!

Monica sa...

Fantastisk landskap. Heldiggrisen.