torsdag 31. mars 2011

Årets greyhound

Åh så deilig med sol og fint vært! Godt med en pause fra snøbygene. Jeg var en liten tur på jobb, og så fikk jeg gjort noen ærender og  hengt opp noen plakater for hundeklubben. Jeg skrev mail til vom og hundemat produsentene for noen dager siden og spurte om de hadde noen brosjyrer som jeg kunne gi til medlemmene. Har jo lyst å reklamere for den maten jeg bruker, og idag fikk jeg en stor konvolutt med masse brosjyrer, stoffmerker i ulike størrelser og klistermerker. Så moro :) Hvis noen er intr. i stoffmerker bare si ifra.

I greyhoundklubben har de, som så mange andre raser, årets greyhound. Det er den hunden som har vært på flest utstillinger og vunnet mest. Ingen overraskelse at nr 1 ble Showline Sporting Step, Sara, som de fleste har sett mange ganger i hundesport. De gjør det veldig bra med hunden sin, som også ble BIR på Crufts iår. Det er moro at en greyhound vises i toppsjiktet! Gratulerer med den fine hunden, oppdretter Showline! :)
Av 37 hunder på listen, kom Nitro på 17 plass. Vi har jo ikke stilt så mye ifjor, men det var moro at vi kom på listen. :) Det blir ikke mange utstillingene på oss iår heller, men vi har jo kun 1 mål og det er championtittelen.
Ha en fin torsdagskveld!

Ingen kommentarer: