søndag 6. mars 2011

Besøk

Sorry for at det ikke har blitt oppdatert som vanlig her, men de siste dagene har gått i mye vind og uvær, vært på jobb og så kom Mona og Koya på besøk. så har ikke hatt tid å finne på noe lurt å skrive om i det siste. Men nå har jeg tid. Besøket har slått seg til ro, og hundene går bra overens. Det er alltid spennende å se hvordan Koya og Chanti er med hverandre, men til nå har det gått bra. Det ser ikke ut som de ønsker å bråke med hverandre, så vi holde de adskilt mest mulig for å unngå konfrontasjoner.
Det har blitt litt skigåing på hundene, samt en joggetur med Nitro igår. Ikke jeg da, men Vegard og Mona jogget seg et par runder samt skitgåing. De blir noen dager, så da blir det nok flere turer tenker jeg.
Jeg dro til Stamsvika idag med Nitro, siden jeg ikke er så sprek som de andre, og vi gikk en fin tur ned til havet. Tok noen bilder til batteriene døde.


Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: