onsdag 9. mars 2011

Da var besøket dratt og det skjedde ingenting mellom hundene. Så flott! Før har det alltid blitt ett lite sammenstøt på hvert besøk, men denne ganger var det vel ikke et bjeff engang. Så det var fint. Det er litt moro å studere hundene hvordan de opptrer rundt hverandre. Chanti er tydelig unnvikende, snur seg vekk og går sakte omkring. Samtidig er hun litt nysgjerrig. Koya lister seg lydløst rundt og skuler litt på Chanti. Virker litt usikker og utilpass egentlig, og det skjønner jeg. De vil jo ikke bråke, så da prøver de å unngå konflikt.
Nitro liker besøk og han går rundt som normalt, følger etter besøkende omkring. Han er veldig imøtekommende med alle og enhver. Det liker jeg!
Jeg var på jobb igår, og det blåste og regna hele dagen. Det var en utrivelig dag å være ute på samt endel forsinkelser og stress. En dårlig dag kan man si. Utover natten blåste det opp til storm, men det roet seg ned utpå morgenen.
Jeg har meldt på Nitro til funksjonsanalyse i mai. Det gleder jeg meg til! Det skal bli så spennende å se hvordan han reagerer på momentene. Mynder er jo ikke hverdagskost innen disse testene, så  håper dommerene er like flinke som sist, og skjønner dette. En mynde reagere jo ikke på samme på som en schæfer uansett.
Tudeluu!

Ingen kommentarer: