onsdag 16. mars 2011

Idag var jeg og Nitro på tur i Stamsvika. Moren min ble med og vi gikk oss en fin tur ned til havet. Nitro var helt utrolig energisk og løp tulling hele turen. Utrolig energinivå på den karen der!
Etterpå kjørte jeg hjem og fikk spist et par brødskiver før jeg bytta hund og kjørte på hundetreff. Idag kom det litt folk, sikkert pga finværet, så det var : 2 malamuter, 2 whippets, 2 dachser, 1 papillion og 1 parson terrier. Samt Chanti da. Jeg trente litt lydighet med henne idag, samt var med på utstillingstreningen hvor vi gikk i ring og stilte opp. Hun har så utrolig godt av treningen! Siden første gangen har hun blitt veldig bra. Ingen utfall, bortsett fra et par på slutten da vi stod sammen med de andre, litt for nært. Man ser ihvertfal at trening hjelper og man må ikke gi opp. Noen nærkontakt med de andre blir det ikke. Jeg vil at hun skal overse dem mest mulig.

Nå sitter jeg å ser på nårtid det kan bli Sandefjord tur. Det er vel på tide å besøke søster og tantebarnet.

Ingen kommentarer: