torsdag 17. mars 2011

Idag har det vært en relativt rolig dag. Jeg og Nitro gikk en runde på veien. Han har vært så aktiv i det siste så nå skal vi ta det med ro noen dager. Vil ikke at han skal bli for kravstor og MÅ løpe hver dag. Så nå blir det andre boller. Vegard og Chanti gikk en tur på ski, men føret var så dårlig at det ble ikke lange turen. Vi fikk en smakebit av våren og fikk sittet litt på verandaen i sola.
Så har jeg bestilt med ny gentle leader (grime) til Chanti på Ebay. Bruker den daglig på turene, og er ganske avhenging av den pga hun er så sterk og går dårlig bånd.  Den vi har nå er jo opprinnelig Hera sin, så den begynner å bli litt slitt. Kan ikke risikere at den plutselig ryker. Så kjøpte jeg et nytt kjettinghalsbånd til Nitro da jeg har mistet begge de andre. Jeg bruker kjetting på han når jeg går med begge hundene sammen, for da går han roligere. Men går jeg med han alene kan jeg bruke vanlige halsbånd.
Jeg elsker Ebay, man finner ALT man trenger der. Og så mye rimeligere enn her til lands.
Når Mona var her, fikk jeg endel gamle bilder av Hera av henne. Det va koselig å sitte å se igjennom dem, samt flere filmer som hun har filmet. De var på endel turer sammen de to. Godt å minnes! Her er et par bilder:




Ingen kommentarer: