søndag 20. mars 2011

Tilbake igjen etter et par dager med jobb. Det blir egentlig ikke gjort stort mer når man jobber, enn å ta den obligatoriske lufteturen etter jobb og så blir det avslappning etterpå. Igår dro jeg på Bingo på grendehuset etter jobb og der vant jeg meg fruktkurv og brus. Ikke værst hehe. Koselig når bygda samles syns jeg. Det er noe helt eget over dette, i veldig små samfunn. Da blir en kveld med Bingo noe man setter pris på.
Hundene har tatt det rolig disse dagene. Litt luftetur og litt i hagen. Idag våknet vi til øsende regn og gråvær, så da ble det loddtrenkning om hvem som måtte gå først ut med hundene. Jeg må gå med de ikveld. Kaaaaansje det er opphold da..;)
Har fått så smått resultater fra NKK Harstad fra de jeg kjenner. Ikke de aller største resultater foreløpig, men noen brae. Det er meldt storm og uvær så jeg er VELDIG glad for at jeg ikke tok turen dit i år. Det var kun 1 greyhound med, og den var fra Finland. Regner med jeg blir å treffe noe finsker i Sverige på utstillinga der. Ser at de har gjort det bra, så det blir en utfordring. Har ikke fått kommet orntlig igang med utstillingstreninga enda fordi det er mye is og snø. Jeg klarer ikke løpe bra nok eller sykler noe med han. Men får bare ta det godt igjen når det blir forhold til det.
Vel, må vel bare stålsette meg til turen ikveld hehe. Hundene har vel akkurat rukket å bli tørr bak ørene før de må ut igjen. hihi.
Jaja, Ha en fin søndagskvel! :-D

Ingen kommentarer: