torsdag 14. april 2011

Diplom

Våknet til en regnfull dag, så turen med hundene ble ikke så lang. Da jeg kom hjem fikk jeg brev i posten og det var et diplom om Årets utstillings hund fra brukshund klubben. Så gøy! Det hadde jeg ikke ventet meg. Nitro ble nr 10 av de som hadde deltatt. Diplomet skal settes inn i permen hans sammen med de andre diplomene han har fått. Jeg har en perm for hver hund hvor jeg samler alt av kvitteringer, stamtavle, diplomer, kritikker osv i. Har fortsatt Hera sin stående i bokhyllen.

Leste også i klubb bladet fra klubben at en av dommerne i gr 10 til Salten utstillingen var Leif Herman Wilberg. Han dømte Nitro ifjor på Mo, og han likte Nitro godt, men sa han trengte mer tid. Lover jo bra for min del, så håper på gjentagelse :) Den andre dommeren var dansk, men ikke hørt om henne før. Jeg gleder meg allerede til den tid :) Det er alltid moro med nye dommere for å få nye tilbakemeldinger.


Håper dere får en fin torsdag videre!    

Ingen kommentarer: