fredag 15. april 2011

Blææh, det er på slike dager som dette jeg drømmer om inne-jobb. Det er ikke trivelig å være ut når det blåser kuling og regner. Etter en lang dag ute, måtte jeg bare bite tenna sammen og gå ut igjen med dyrene. Det ble en liten runde, og vinden var skikkelig sterkt. Så sterk at hundene lukket øynene og gikk sakte. hehe.
Vegard er dratt for å hente hundemat. Vi var så heldig at han som selger hundemat skulle til kommunen vår i helgen og han kunne ta med seg mat. Derfor slipper vi å kjøre 2,5 time en vei for å hente mat. Nå er det en halvtimes kjøring bare. Herlig! :) Håper det er nok mat til jeg skal kjøre til Bodø i mai, så får jeg svippet innom å kjøpt mer. De hundene spiser veldig mye altså! Glad maten er billig!
Ny jobbdag imorgen. Håper på opphold. ;)
Ha en riktig fin helg!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Misunner dere ikke kjøringen for å få hentet mat. Generelt avstander til alt. Får minne meg selv på det når det hagler inn bilder av vakre turomgivelser i nesten folketomme områder hehe

Og av og til syns jeg også en rolig og bedagelig kontorjobb hadde vært tingen, arbeidssky og værsjuk som jeg er hehe.

Elisa sa...

Hehe, ja ikke sant. Man må lide litt for å ha naturen for seg selv :P
Jeg hater å være ute i dårlig vær, og enda værre når jeg MÅ. hihi.