mandag 18. april 2011

Ja, da var helgen over. Kan ikke si det har vært en så spennende helg akkurat. Været er ikke så trivelig så turene med dyrene blir korte. Jeg var på jobb på lørdag og etterpå fikk jeg levert blomster og gave til hun som mistet hunden sin. De skal å hente seg ny hund nå til uken, og det er jeg veldig glad for. Det er det beste måten å komme over tapet på.

Another Story, oppdretteren til Nitro skal ha kull igjen. Sukk, nå gjelder det bare å lukke øynene. De skal ha med en nydelig rød tispe som heter Ellie (bildet), som vi møtte da vi var på besøk hos dem. Jeg drømmer om en rød tispe selv, så hvis det kommer røde tispevalper, ja da kjenner jeg det nok litt ekstra. Har jo ingen mulighet å få ny hund nå, pga bosituasjonen. Vi har så liten plass her, så to hunder er mer enn nok. jaja, må bare være tålmodig og vente til anledningen byr seg i fremtiden.
For de som har lyst på greyhound, anbefaler jeg å ta en titt hos Another story: http://www.anotherstory.nu/

Det snør faktisk nå! Må bare hyre meg ned å ta hunden ut i snøværet. Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer: