torsdag 7. april 2011

Kloklipp

Det ble hundetreff igår. Akkurat idet jeg skulle dra, begynte det å regne og jeg kjente angeren kom jo nærmere jeg kom treffplassen og jo mer det regnet.  Men jeg møtte opp og de to treffansvarlige kom, og til og med en ny! Så det var veldig moro. Vi hadde flere passeringsøvelser med slalom, gå i ring inni og ytterst, håndhilse på alle uten å la hundene hilse osv. Alle hundene var veldig flinke. Jeg hadde med Nitro, men det er Chanti som har mest utbytte av slik trening, så neste gang tar jeg henne med.
Idag fikk jeg filmet kloklippen på hundene mine. Jeg hadde klipt dem ganske nylig så dette ble en demo. Jeg har to måter jeg gjør det på. Del 1 er den beste syns jeg. Enklest på Nitro med sine lange bein. Jeg pleier å stille han opp mot en vegg slik at han ikke mister balansen så lett. Og han er mer kilen på bakbeina og står litt mer urolig der.  Del 2 er det nok mer vanlig å gjøre det på. Gjør du det på samme måte som meg?

Her er link til Del 1: Kloklipp del 1   (klikk tilbakeknapp etterpå for å komme tilbake hit)

Her er link til Del 2: Kloklipp del 2

Imorgen er det ny jobbdag. Ha det fint så lenge! :-)

Ingen kommentarer: