lørdag 23. april 2011

Påske

Nå er vi midt i påsken og det har vært deilig med påskeferie. Igår på langfredag dro jeg til Storsanden for å slå langball, en tradisjon vi har hatt hver langfredag i bygda i ca 50 år. Det var flott vær og rundt om 40 mennesker. Det var trivelig og morsomt å slå ball. Etterpå var det veninnekveld.
Idag var det knallvær. Jeg og Vegard  dro til foreldrene mine og grilla pølser. Etterpå dro vi på stranda med hundene slik at de fikk ut litt energi.
Så dro jeg på påskebasar på grendehuset hvor det var loddsalg og godsaker til kaffen.
Det ble en lang dag, og nå kjenner man seg helt utslitt etter en dag i frisk luft. Det blir rett i seng etter Farmen :)

Her er noen bilder fra dagen idag:




1 kommentar:

Nina og Casper sa...

Må bare gjenta meg selv, og sukke henført over hvor vakkert dere har det rundt dere! Wow!

God påske! :D