fredag 27. mai 2011

Hjemme!

Da var jeg endelig hjemme igjen. Borte bra, men hjemm best :) Det har vært en veldig fin uke i Sandefjord og veldig fint å treffe familien igjen. Dagene har gått i å gå tur, shoppe og kost oss. De to siste dagene ble jeg så forkjølt så da ble det lite gjort. Det var en lang reise å reise hjem. Først bil til toget, så buss halve veien til flyplassen, så tog, så fly, så buss, så hurtigbåt og så bil før man var fremme. Har nesten tatt alt av transportmidler hehe. Noen ganger skulle man ønske man bodde mer sentralt til, slik at det var lettere å reise.
Hundene ble veldig glade når jeg kom hjem. Har jo savnet dem når jeg har vært borte. De har vært endel hjemme alene disse dagen pga Vegard har vært litt i praksis. Det har visst gått greit ut ifra tilbakemeldingen jeg har fått.

Jeg har brukt litt tid på omrokkering av handlerkurset når jeg var i Sandefjord. Instruktøren hadde misforstått datoen vi skulle ha kurs, så vi måtte forskyve det en uke. Dermed måtte jeg ringe til alle påmeldte for å høre om de kunne bytte, samt endre møterom og skrive mailer hit og dit. Men nå ser det ut som at det kanskje skal gå bra. Håper jeg, har jo erfart at ting plutselig kan endres så sikker kan man ikke være. Kjenner jeg gleder meg litt til kurset er ferdig, for det tar litt på med all organiseringen.
Dagen idag bestod av plenklipping, og straks skal jeg på kveldstur med hundene.
Imorgen er det jobb. Vi snakkes!

Ingen kommentarer: