torsdag 30. juni 2011

Da er det snart Juli tenkt. Så fort tiden går! Føles ikke som lenge siden at jeg lengtet så sårt etter sommeren, og nå sitter man midt i den. I går var det avsluttning i hundeklubben. Vi hadde treffet med hundene før vi dro og tok oss en kaffe sammen og skravlet litt. Litt greit at det er pause nå, siden jeg skal jobbe mye i sommer.

Det har regnet litt den siste tiden, og gresset det gror selv om, så i dag måtte jeg bare slå plena selv om det var vått. Brukte 1 time ca på nesten alt, og så fikk jeg sådd nye gressfrø i tisseflekkene på plena. Merkelig nok har det blitt masse flekker hvor gresset har dødd på, så tror urinen fra dyrene må ha vært sterk hehe.
Hundene fikk stå ute sammen med meg, og de stod bare å så på meg og ventet.
Syns Salten brukshund klubb er seine med å sende inn resultatet fra utstillingen. Det har fortsatt ikke blitt registert, så da får jeg ikke bestllt championatet. Den andre klubben som arr. på søndagen sendte inn resulatene slik at de kom inn på dogweb for 2 dager siden. *bra jobba* Men må vel bare smøre meg med tålmodighet..

Imorgen og lørdag blir det to lange jobbdager, så da blir det vel lite annet gjort. Ha en god helg! :)

Ingen kommentarer: