søndag 3. juli 2011

Søndags sol

Da var endelig 2 hektiske dager på jobb overstått. Det er ikke noe særlig når man mangler både en og to personer når jobben er lagt opp for 5 stykker. Men vi klarte å få jobben gjort tiltross :) Men ja, det er godt at det var fri idag.
I går kveld var jeg og Nitro nede på fotballbanen, og jeg ville at han skulle få løpe litt siden det har vært flere rolige dager i det siste. Men han fant ut at jeg hadde godbiter med meg, og da var han bare opptatt av meg. Jeg utnyttet hans gode oppmerksomhet og trente litt lydighet. Han var så opptatt av meg og godbitene at han så og si ikke løp noe rundt. Ikke akkurat dagligdags. ;)  Fikk trent litt på ulike øvelser, fri ved fot, sitt, dekk, stå osv. Etterpå gikk vi hjem og tente opp i bålpannen og satt litt ute foran bålet.

Idag dro jeg og Vegard og hundene til Storsanden og vi plukket opp moren min på vei dit. Det var nydelig vær idag og stranden lå øde foran oss. Herlig!
Fikk tatt oppstillingsbilder av Nitro med champion sløyfen. Tenkte jeg skulle få sendt ett til diverse blader. Etter mye om og men, plassering av bein, sløyfe i vinden, bånd, bakgrunn osv, fikk Vegard tatt noen som ble bra. (de kommer imorgen)
Så fikk hundene løpe og herje slik som de ville. Det ble både svømming og sandrulling, ja slik som det somregel blir ;) Her er noen bilder.





Nå blir det avslappning resten av kvelden. Fikk vasket begge bilene når jeg kom hjem idag, så føler jeg har gjort nok idag :) Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: