onsdag 17. august 2011

Deilig å komme seg ut i skogen

Da var jeg tilbake igjen, litt tidligere enn antatt, pga surr på jobb idag viste deg seg at jeg ikke skulle på jobb alikevel. Så da dro jeg hjem igjen, og jeg og Vegard tok hundene med oss til Stamsvika. Jeg og moren gikk med Nitro opp i skogen, mens Vegard og Chanti gikk et stykke sammen med oss, før de gikk videre en annen vei opp på fjellet. Vi så litt etter tyttebær og så på den fine utsikten over fjorden. Så gikk vi ned igjen og spiste litt mat ute hos foreldrene mine og ventet på Vegard skulle komme fra fjellet. Kjempefint varmt vær. En flott tur :)
Imårres fikk hundene en tur med saccovogna siden vi begge trodde vi måtte på jobb, men så ble det ikke sånn. Så da fikk hundene fin trim idag med vogntur og skogstur/fjelltur etterpå. Tror ikke de klager på det :)
Dagen igår gikk bort på begravelse og familiesammenkomst, samt reising. På mandag var jeg alene med hundene,så da kjørte jeg innom dem på tur inn til jobb på slutten av dagen, og tok dem med på jobben de siste par timene. Der fikk de sett litt omkring i lokalene og hilst på de andre ansatte. Så gikk jeg en liten runde med dem i området der slik at de fikk sett litt nye omgivelser.

Tok noen bilder idag, så her er dem:





 

Ha en fortsatt fin dag! :)

2 kommentarer:

Emilie sa...

Fine bilder! Og jeg må si at jeg er virkelig imponert over muskelmassen på Chanti, grov akkurat sånn som jeg liker dobberne, både tispene og hannene :D Stilig halsbånd du hadde på henne forresten, hvor har du kjøpt det?

Elisa sa...

Takk for hyggelig kommentar! Chanti er veldig kraftig ja, veldig kompakt type. Personlig liker jeg de mer slank, men vet jo at hun ser bra ut iforhold til standaren :)
Det halsbåndet er noen år gammelt, og de bestilte jeg på collarmania til min forrige hund, men Chanti passer det like godt :)
God helg!