søndag 14. august 2011

Idag har vi hatt en rolig dag. Jeg har ordnet i hagen og fjernet ferdig vokste blomster og plantet i nye planter som tåler høsttemperaturer. Litt luking og klipping av busker. Det er mye mer man kunne ha gjort, men det er viktig å kose seg og ikke stresse med jobben. Ta litt av gangen. Jeg prøvde meg på solsikke iår, for første gang, og det ble faktisk noen kjempefine solsikker! Så det blir nok et årlig innslag i hagen.

Vegard og Chanti dro på blåbærtur i ettermiddag, mens jeg og Nitro gikk en tur langs veien og ut på moloen. Kjempeflott og varmt idag, så det gjelder å nyte alle de finværs dagene vi får.
Nå er det ny jobbuke, en hektisk sådan pga Vegard må til Bodø noen dager og da blir hundene endel alene disse dagene siden jeg må på jobb. Tirsdag må jeg i begravelse i Bodø, men da kommer moren min og passer hundene den dagen, heldigvis. Hun går ikke tur med dem, men bare det å være her sammen med dem er nok. Så får turene bli før jeg drar på morgenen og når jeg kommer hjem på kvelden.
Men det skal bli godt når disse dagene er overstått..
Ha en kjempefin uke!

Ingen kommentarer: